Телефон :: Често задавани въпроси :: 









  1. Трябва ли да съм абонат на друга услуга от Кабел Сат Запад за да ползвам услугата домашен телефон?
  2. Къде мога да си пусна заявка за да ми включите домашен телефон?
  3. Ще бъде ли необходимо да пускате нов кабел за телефон?
  4. Трябва ли да си закупя телефонен апарат?
  5. Какъв телефонен апарат трябва да използвам?
  6. Ще пречи ли ако имам домашен телефон от друг оператор?
  7. Какъв е срока за заплащане на месечната сметка за телефон?
  8. Мога ли да местя и да ползвам предоставеното ми от Вас оборудване на друг адрес?
  9. Имам ли безплатни минути?
10. От кого мога да получавам телефонни обаждания?
11. Имам ли някакъв кредитен лимит?
12. Каква е цената на обаждането към домашния телефон от Кабел Сат Запад?
13. Каква е цената за 1 минута разговор от домашния телефон към другите оператори?
14. Мога ли да си проверявам месечната сметка за телефон?
15. Трябва ли да подписвам договор за домашен телефон?
16. Как се извършва отчитането на разговорите?
17. Мога ли да използвам телефона в друга стая, различна от тази, в която се намира кабелния модем?
18. Ако реша да се откажа от услугата интернет, мога ли да продължа да използвам услугата телефон?

 
 
Q: Трябва ли да съм абонат на друга услуга от Кабел Сат Запад за да ползвам услугата домашен телефон?

A: Да, трябва да сте абонат на услугата "Кабелна телевизия" за да ползвате услугата телефон.
___________________________________________________________________________^

Q: Къде мога да си пусна заявка за включване на домашен телефон?

A: На касите, където заплащате месечните си такси.
___________________________________________________________________________^

Q: Ще бъде ли необходимо да пускате нов кабел за телефон?

A: Ако имате кабелен модем от нас няма да е необходим друг кабел, освен този от модема до телефона.
___________________________________________________________________________^

Q: Трябва ли да си закупя телефонен апарат?

A: Ако нямате собствен апарат можете да си закупите от нас или от друго място, а ако подпишете или подновите договор за 24 месеца ние ще Ви предоставим телефонон апарат безплатно.
___________________________________________________________________________^

Q: Какъв телефонен апарат трябва да използвам?

A: Услугата може да се използва с всеки телефонен апарат с тонално набиране.
___________________________________________________________________________^

Q: Ще пречи ли ако имам домашен телефон от друг оператор?

A: Не, няма да пречи.
___________________________________________________________________________^

Q: Какъв е срока за заплащане на месечната сметка за телефон?

A: Срока за заплащане е между 2-ро – 15-то число на месеца.
___________________________________________________________________________^

Q: Мога ли да местя и да ползвам предоставеното ми от Вас оборудване на друг адрес?

A: Не, услугите се ползват само на заявения от Вас адрес. При заявено желание е възможно преместването на друг адрес при наличие на техническа възможност.
___________________________________________________________________________^

Q: Имам ли безплатни минути?

A: Да имате 1000 безплатни минути към всички домашни телефони от Кабел Сат Запад, без значение от населеното място в което се намират.
___________________________________________________________________________^

Q: От кого мога да получавам телефонни обаждания?

A: Можете да получавате телефонни обаждания от мобилни и фиксирани мрежи в страната и чужбина.
___________________________________________________________________________^

Q: Имам ли някакъв кредитен лимит?

A: Да имате месечен кредитен лимит в размер на 15 лева. Възможно е да увеличите кредитния си лимит по Ваше желание.
___________________________________________________________________________^

Q: Каква е цената на обаждането към домашния телефон от Кабел Сат Запад?

A: Цената на обаждането към домашен телефон от Кабел Сат Запад се определя съгласно ценовата листа на съответния оператор, от който е проведено обаждането.
___________________________________________________________________________^

Q: Каква е цената за 1 минута разговор от домашния телефон към другите оператори?

A: Подробна ценова листа към мобилни и фиксирани телефони в България и чужбина можете да видите. ТУК .
___________________________________________________________________________^

Q: Мога ли да си проверявам месечната сметка за телефон?

A: Да, от сайта на Кабел Сат Запад можете да проверявате месечното си потребление, както и подробна информация за проведените разговори. Проверка на сметка
___________________________________________________________________________^

Q: Трябва ли да подписвам обвързващ договор за домашен телефон?

A: Не е задължително да подписвате обвързващ договор, но ако решите да го направите ние ще ви подарим безплатен телефонен апарат.
___________________________________________________________________________^

Q: Как се извършва отчитането на разговорите?

A: Разговор до 30 секунди се отчита като 30 секунди а след това отчитането е на всяка секунда.
___________________________________________________________________________^

Q: Мога ли да използвам телефона в друга стая, различна от тази, в която се намира кабелния модем?

A:Да, телефона може да бъде монтиран в друга стая.
___________________________________________________________________________^

Q: Ако реша да се откажа от услугата интернет, мога ли да продължа да използвам услугата телефон?

A: Да, може да ползвате услугата домашен телефон без да имате интернет, но ще имате месечна такса за ползването на услугата.
___________________________________________________________________________^

 










| Начало |   | Промоции |   | Телевизия |   | Интернет |   | Телефон |   | За Нас |   | ТВ Запад |   CSW2014©